Smart Autodoor viser “Offline” i Omlet-appen
Hvis din dør vises som “Offline” i Omlet-appen, indikerer dette, at kontrolpanelet ikke har kommunikeret med vores server, da vi sidst forventede det. Følg nedenstående trin for at diagnosticere problemet:
Tjek strøm
- Tryk på en knap for at vække kontrolpanelets skærm. Hvis skærmen tændes, skal du flytte til Tjek wi-fi.
- Hvis kontrolpanelet kører på netspænding, skal du kontrollere, at kablet ikke er beskadiget og ikke er løsnet. Kontroller, at stikkontakten, den er tilsluttet, fungerer.
- Hvis du bruger batterier, skal du udskifte dem med et nyt sæt AA-batterier af god kvalitet.
Tjek wi-fi
- Naviger gennem kontrolpanelets menu til wi-fi-indstillingen. Den skal vise navnet på det netværk, den er forbundet til, sammen med signalstyrken. Hvis kontrolpanelet ikke er i stand til at oprette forbindelse, vil “Fejl” blive vist i stedet.
- Hvis kontrolpanelet viser Fejl, skal du bruge en anden enhed til at kontrollere, at det trådløse netværk er tilgængeligt. Hvis det er det, så prøv at flytte kontrolpanelet tættere på adgangspunktet. Hvis dette ikke er muligt, skal du muligvis flytte dit adgangspunkt eller købe en forlænger til rækkevidde.
- Hvis kontrolpanelet er tilsluttet wi-fi, skal du kontrollere, at det trådløse netværk har internetadgang.
Hvis enheden har strøm, og wi-fi- og internetforbindelserne fungerer, men enheden fortsætter med at vise “Offline” i Omlet-appen, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.