Smart Autodoor reagerer ikke på kommandoer fra Omlet-appen
Hvis din Smart Autodoor ikke reagerer på kommandoer fra Omlet-appen, kan det tyde på et problem med dørens forbindelse eller en fejl med selve døren eller kontrolpanelet. Følg nedenstående trin for at diagnosticere problemet.
Tjek status for Smart Autodoor i appen. Hvis status er grøn (Forbundet), så skal døren reagere på kommandoer næsten øjeblikkeligt. Hvis indikatoren er gul (I dvale), skal døren reagere på kommandoen næste gang den vågner – Når du afgiver kommandoen, vil du se en meddelelse, der giver en estimeret tid, før kontrolpanelet vågner. Vent til denne tid går, og se om døren reagerer. Hvis statusindikatoren er rød, er døren offline og vil ikke modtage kommandoer fra appen. Se vores artikel om offline-status for at se, hvordan du løser dette og får din dør tilsluttet igen. For mere information om status for dine enheder, se vores artikel om de tre forskellige tilstande.
Hvis din dør stadig ikke reagerer, skal du kontrollere, om der er vist nogle problemer, f.eks. Dør blokeret, hvilket indikerer, at et problem kan forårsage, at døren ikke kan åbne/lukkes. Se vores artikler om Troubleshooting, for at lære, hvordan du løser disse problemer.
Hvis du oplever et problem, der ikke er dækket ovenfor, kan der være et mekanisk problem med din dør. Kontakt os venligst for at få yderligere hjælp.